Fundusze Europejskie
Witaj! Zaloguj Utwórz nowy profil
AgnieszkaSz
Dotacja na agroturystykę
16 cze 2010 - 11:35:50
Kupuję dom na wsi, w Wielkopolsce. Chcę tam prowadzić agroturystę. nie jestem rolnikiem. Jaka jest szansa na skorzystanie z funduszy europejskich w tym zakresie? Mogę starać się na fundusz na otwarcie działalności gospodarczej? Na co wówczas mogę przeznaczyć finasowanie, na wykończenie pokojów, albo stajni czy sal szkoleniowych dla przyszłych zielonych szkół?
Ile osób muszę zatrudniać wg projektu unijnego. I co jest kosztem kwalifikowanym? Remonty? Proszę o pomoc.

Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-09-10 11:07 przez admin.
Beata
Re: dotacja na agroturystykę
06 sie 2010 - 12:53:06
Prawdopodobnie pomysł będzie się kwalifikował do Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 6.2. Wsparcie i promocja samozatrudnienia. W tym działaniu maksymalnie możesz otrzymać 40 tyś zł (na wydatki inwestycyjne - czyli remont, zakup sprzetu ect) oraz wsparcie pomostowe (na działalnośc bieżącą). Wszystko zależy jaki jest Twoj status (osoba pracująca, bezrobotna) a także to, czy w Twoim regionie są jeszcze nabory wniosków na to działanie. Proponuje kontakt z Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich, które działają przy Urzędzie Marszałkowskim. Pzdr Beata
ue4all.pl
26 sie 2010 - 15:36:31
Witam,
Sadzę, że w Pani sytuacji lepszym wyjściem od PO KL byłoby skorzystanie z Działania Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw, Programu Rozwoju Obszaru Wiejskich. Niestety w tym roku nabór wniosków został już zakończony. Więcej informacji, jakie warunki trzeba spełniać oraz ile pieniędzy może Pani uzyskać znajdzie Pani w broszurze informacyjnej zamieszczonej na stronie Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

[www.arimr.gov.pl]

Pozdrawiam
www.ue4all.pl
Wojtek
05 wrz 2010 - 13:18:47
Witam
Jestem rolnikiem juz od jakiakiegos czasu ok 5 lat majac 26 lat praktycznie utrzymuje sie z uprawy ziemi. chcialbym swoje gospodarstwo przekwalifikowac na